חברת אחסון אתרים מומלצת

תוכן עיניינים

מרבית חברות האחסון מעניקות לכם הנחת היכרות תלולה שתעזור לכם להתחיל. כל שלב מציע מפרטים ותכונות שונים שכדאי לקחת את הזמן לניתוח. עם תוכנית הכניסה אתה מקבל SSL בחינם, כתובת דוא"ל בחינם, הגנה על פריצה ותוכנות זדוניות, הגנה על DDoS, גיבויים אוטומטיים, אופטימיזציות שרתים מותאמות אישית לשיפור מהיר וכלי בניית אתרים שמקלים על מתחילים ליצור אתרים משלהם.

אירוח אתרי BlueHost

הוא חברת אירוח האתרים המדורגת עליונה ביותר מכיוון שהוא נמשך 12 חודשים עם זמינות ומהירות של 99.96% ו- 64.1% MS בהתאמה. מחיר ההיכרות שלה הוא 3 שנים הוא 2.75 דולר לחודש (חודש ב- 8.99 דולר) והוא מגיע עם תכונות כמו שם דומיין בחינם ובונה אתרים, התקנה בלחיצה אחת של וורדפרס, ג'ומלה ודרופל ולוח בקרה של BlueHost. BlueHost היא ההמלצה שלי לדומיינים בחינם, SSL בחינם (כולל התקנת WordPress בלחיצה אחת), FTP ותמיכת לקוחות 24/7.

אירוח Inmotion משתף את לקוחותיה במחירי האירוח לחידוש וחידוש. החברה חולקת טבלאות מחירי אירוח ותרשימי חידוש עם כל לקוחותיה באופן מקוון.

כמו חברות אירוח אתרים אחרות

Inmotion Hosting מציע שילוב של פתרונות לתוכניות אירוח שונות כגון WordPress, VPS, משווקים ושירותי אירוח ייעודיים. הם מציעים גם שירותים מקצועיים, כולל עיצוב אתרים מותאמים אישית עם בונה אתרי האינטרנט החינמי BoldGrid. HostGator מציע תוכניות אירוח משותפות וכן אירוח VPS ואירוח בשרתים ייעודיים.

SiteGround משתמש ביותר משני מיליון דומיינים והוא אחד משירותי אירוח האתרים הפופולריים ביותר הקיימים בשוק. SiteGround מציע אירוח משותף, אירוח מנוהל (מנוהל עבור WooCommerce), תוכניות משווקים מתארחות, אירוח ענן ופתרונות אירוח ארגוניים.

אירוח

הוא מקום טוב לברר אם אינך בטוח כיצד לבנות את האתר שלך או סתם זקוק למדריך באופן כללי. הם מציעים סוגים רבים ושונים של אירוח, החל מאופציות נפוצות, אירוח בענן, סמנכ"לים מתארחים ב- Linux או Windows וסוגי אירוח ייחודיים אחרים כגון אירוח שרתים Minecraft.

ישנם אינספור שירותי אירוח אתרים זמינים ועליך לשקול את הדרישות

השירותים והתכונות שלך בבחירת אירוח אתרים המתאים ביותר עבורך. כל סוג של חברת אירוח אתרים שאתה מחפש או מדוע, בין אם אתה מחפש את תוכנית האירוח הזולה ביותר, את השירות החזק ביותר או משהו ספציפי יותר עבור העסק הקטן שלך, אני מקווה שמדריך זה יעזור לך למצוא את הספק המתאים ביותר לצרכיך.

סקרנו וקראנו מחדש מעל 140 ספקי אירוח אתרים וגדלנו עם כמה מיוצרי האתרים הטובים ביותר

השירותים, מחוללי אתרים סטטיים ויוצרי עמודי נחיתה, כך שנדע משהו על חברות המנהלות אתרים המובילות ביותר. שמופקים. אנו מספקים סיכום מפורט של כל ספק אירוח אתרים, המדגיש את נקודות החוזק והשירותים שלהם, את הדברים החשובים ביותר לבחירתך ומידע על תמחור עבור אירוח אתרים מסוים שאידיאלי עבורך.

תוכניות אחרות המוצעות על ידי MochaHost כוללות אירוח תוכניות אירוח CMS אחרות כגון דרופל

מג'נטו, ג'ומלה, בניית אתרים קלים, אירוח VPS ואירוח Javatomcat. Bluehost הורידה את מחיר התוכנית הבסיסית שלה מ- 7.99 $ / עמ '/ מ' ל -2.75 $ בלבד לחודש לתקופת כהונה ראשונה במציאה נהדרת עבור קוראי TechRadar.

תוכניות האירוח של ספק זה כוללות אפשרויות אינטרנט

WordPress, WooCommerce ואחסון ענן. עם כל אפשרויות האחסון הללו, תוכלו למצוא שרתים ייעודיים, אך הם תוספות עסקיות. ניתן להגדיל את עלויות האירוח בכמה דולרים מבלי לשבור את הבנק, במיוחד אם כבר יש לכם משאבים לשרתים ייעודיים.

שירותי אירוח משותפים קיימים עבור אתרים פרטיים ועסקים קטנים

אך ארגונים גדולים ואנשי מקצוע מכובדים עשויים לבחור בשרתים פרטיים וירטואליים או אירוח ייעודי בכדי לקבל יותר משאבים ותמיכה טובה יותר. מנהלי אתרים בעלי ידע טכני מתקדם עשויים לבחור באחסון לא מנוהל כדי לדאוג לתחזוקה היומיומית בעצמם, בעוד שמשתמשים חסרי ניסיון עשויים לבחור באחסון מנוהל עם מערכת ניהול תוכן כמו וורדפרס.

אם יש לך אתר

אתה כנראה מחפש את חברות אחסון האתרים המומלצות. זה הגיוני לעבור לספק אירוח אתרים כאשר אתה לא מרוצה מהביצועים של אתרי האינטרנט שלך או מקבל תמיכה גרועה מהמארח. אם אתה חושב על הקמת אתר, אך עדיין לא השלמת את החלטתך, תוכל לשמור על החלטה זו עד שמארח האינטרנט שאתה שוקל יהיה מוכן להמשיך.

למרות בעיות חיוב אפשריות בעת ביטול החוזה החודשי, הלקוחות טוענים כי הם משתמשים באופציית אירוח זו במשך שנים ומדווחים על שביעות רצון מהירה, זמינות ושירות לקוחות.

אירוח אתרים כולל שם דומיין בחינם

אישור SSL וגישה לבונה אתרים aEUR "ומתחיל מ- $ 375 עבור תוכנית הבסיס. אפשרויות התמיכה מוגבלות מה הלקוחות אומרים: הלקוחות מודים שתכונות ותמיכה מוגבלות , אך מעריכים את עלויות הכניסה הנמוכות עבור שירותי אירוח. למעשה, שירות אירוח האתרים מפרט מחיר כניסה נמוך, אך הוא דורש ממך לשלם שנתיים או שלוש מראש עבור השירות ולא כתוב 3 $ לחודש או 72 $ לשניים שנים מראש.

בין אם אתה מתחיל דף תיק אישי

מחפש עבודה או מוודא שלעסק הקטן שלך יש נוכחות מקוונת חזקה במהלך מגיפת Coronavirus, בחירה בספק אירוח אתרים הנכון יכולה להקל על חייך אתה מחפש שירות מסחרי בוורדפרס, עובד היטב, אינו חווה השבתה, מספק תמיכת לקוחות 24/7 ומגיע למחיר הנכון.

להלן נבחן מקרוב כמה מהטובים ביותר

שירותי אירוח אתרים זמינים, כולל WordPress.com ועוד. אנו נתמקד בחברות אירוח אתרים מסחריות המציעות וורדפרס, שרתים וירטואליים פרטיים, אירוח משותף ושירותי אחסון אתרים רבים במגוון תוכניות שנתיות וחודשיות.

אירוח מנוהל של וורדפרס מכסה את אותן דרישות אירוח כמו שירות אירוח אתרים כללי

אך המיקוד העיקרי שלו הוא מיטוב הביצועים של אתרי וורדפרס. אירוח משותף הוא שירות בו משתמש משתף שרת עם אתרים אחרים שיש להם חשבון אירוח אתרים. בעוד שאתרים מאוחסנים בדרך כלל בשרת אירוח פיזי, הם חולקים משאבי שרת כגון זיכרון, רוחב פס, זיכרון RAM וכוח מחשוב.

אהבתם? שתפו!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
מאמרים דומים:
מה זה קידום אתרים אורגני SEO?

מסיבה זו הגיוני יותר לשים לב לדירוג התנועה ומילות המפתח, מכיוון שדפים רבים מכילים אלפי מילות מפתח. במקרים רבים הדפים שאתה רואה בעמוד הראשון אינם

שיווק דיגיטלי, כמה דברים שעליכם לדעת

חלק מהשיטות והטכניקות המשמשות בשיווק מקוון כוללות פרסום מקוון, שיווק ברשתות חברתיות ורשתות חברתיות. ריכזנו רשימה של ארבע אסטרטגיות שיווק מקוונות עיקריות שנמצאות תחת הגג

פרסום ושיווק
פרסום בדיגיטל האם זה משתלם?

מפרסמים ומשווקים מתחילים למקד למספר גדל במהירות של ילדים בארה"ב. פרסום דיגיטלי הפך לאחד מצורות הפרסום הפופולריות ביותר בארה"ב, אך אם הוא אינו חלק מהאסטרטגיה