מה זה מזרן ויסקו?

תוכן עיניינים

מזרון ויסקו הוא סוג חדש של מזרן המספק את הטוב משני העולמות: נוחות ותמיכה.

שכבת הויסקו עשויה מקצף זיכרון כך שהיא מספקת את הנוחות ואת קווי המתאר של מזרון קצף זיכרון תוך מתן תמיכה ועמידות של מזרון לטקס או קפיצים פנימיים.

מזרון ויסקו הוא מזרון העשוי מחומר ויסקו אלסטי. הוא מורכב משתי שכבות: השכבה העליונה, שעשויה מקצף זיכרון, והשכבה התחתונה, שעשויה קצף ויסקו אלסטי בצפיפות גבוהה. פירוש השם "ויסקו" בלטינית הוא גמישות.

למזרון ויסקו יש לרוב כיסוי איכותי הניתן להסרה לכביסה. הכיסוי גם מגן על המזרן מפני אבק ולכלוך.

מזרון ויסקו הוא מזרון שתוכנן עם קצף זיכרון ויסקו אלסטי. סוג זה של קצף תוכנן להיות מגיב ותומך.

קצף זיכרון ויסקו אלסטי מורכב משני סוגים שונים של חומר; הג'ל והנוזל. הג'ל משמש להורדת לחץ בעוד הנוזל מספק תמיכה.

מה ההבדל בין מזרן ויסקו למזרן לטקס?

מזרן ויסקו עשוי עם קצף ויסקו רך ותומך. זה מתאר את הקימורים של הגוף שלך, מספק תמיכה היכן שאתה צריך את זה. מזרנים אלו יקרים יותר ממזרני לטקס, אך הם נחשבים לעמידים יותר.

מזרן לטקס עשוי מקצף לטקס טבעי המספק אוורור וויסות חום טובים. סוג זה של מזרון הוא זול יותר ממזרני ויסקו אך הם אינם מחזיקים מעמד כל עוד מזרוני ויסקו עושים זאת מכיוון שהם עשויים מחומרים טבעיים.

מזרן ויסקו עשוי בשילוב של קצף פוליאוריטן וקצף ויסקו אלסטי. סוג זה של מזרון הוא בדרך כלל זול יותר ממזרון לטקס. הם גם עמידים יותר ויכולים להחזיק מעמד זמן רב יותר.

לעומת זאת, מזרני לטקס עשויים מגומי טבעי המגיע מהמוהל של עץ הגומי. מזרנים אלו יקרים יותר אך הם מציעים נוחות ועמידות מעולים.

מזרון ויסקו עשוי מקצף זיכרון ובדרך כלל הוא יקר יותר ממזרון לטקס.

למזרון הויסקו צפיפות גבוהה יותר והוא מוצק יותר ממזרון הלטקס.

מזרני הויסקו אינם עמידים כמו מזרני לטקס.

למזרן הויסקו אין את אותו החזרה לאחור כמו למזרני הלטקס.

איך נדע מה לבחור?

מזרני ויסקו או לטקס הם שניים מסוגי המזרנים הפופולריים ביותר בשוק כיום. זה יכול להיות קשה לבחור איזה מהם מתאים לך. הדרך הטובה ביותר להחליט היא לשאול את עצמך כמה שאלות ואז תוכל לקבל החלטה מושכלת.

איך הרגלי השינה שלך? אם אתה ישן על הבטן, הצד או הגב, מזרן לטקס עשוי להיות בחירה טובה יותר עבורך מכיוון שהוא מתעצב בקלות יותר לגופך.

אתה שוכב עם מישהו אחר? אם כן, אז מזרן ויסקו אלסטי עשוי להיות האופציה הטובה ביותר עבור שניכם מכיוון שהוא יספק יותר נתינה ממזרון לטקס ולא יתפשר על רמת הנוחות של כל אחד.

האם אתה רגיש לחום או קור? ויסקו

מזרון ויסקו הוא מזרון העשוי מקצף ויסקו אלסטי. הוא מגיב יותר מאשר לטקס ויש לו יכולת טובה יותר להתאר את הגוף, מה שהופך אותו נהדר עבור ישנים בגב. מזרון לטקס עשוי לטקס טבעי או סינתטי. יש לו איזון אחיד של הפגת לחץ ותמיכה, מה שהופך אותו נהדר עבור אנשים שישנים על הצד או הבטן.

מזרון ויסקו יהיה טוב יותר עבור ישנים מאחור מכיוון שהחומר מגיב מהר יותר ללחץ, ומעניק לך את כמות התמיכה המושלמת היכן שאתה הכי זקוק לה. מזרון לטקס יהיה טוב יותר למי שישן על הצד או הבטן, מכיוון שהחומר מציע איזון אחיד בין הפגת לחץ ותמיכה.

אהבתם? שתפו!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
מאמרים דומים: