סליקת אשראי באינטרנט

תוכן עיניינים

כשאתה נרשם לחברה, עליך לוודא שהיא מכובדת ואמינה. נסה לתקן משהו חשוב כמו שדירוג האשראי שלך יכול להשאיר אותך פגיע לחברות שמבטיחות הבטחות גדולות שאינן יכולות לקיים.

הם נועדו לשכנע את הצרכנים למסור את כרטיסי האשראי ומספרי הביטוח הלאומי שלהם כדי לעזור. הם מוחקים מיליוני רשומות שליליות עבור חברות כמו Credit Clearing House of America, שמונה מיליוני לקוחות.

מחיקה אפשרית

ואם אתה עובד עם משרד עורכי דין כמו Lexington Law, אתה לא צריך לדאוג. הם יכולים לעזור לך לערער על חשבונות גבייה ולהסיר אותם מדוח האשראי שלך. בנוסף לבקשות לגביית חובות, הן יכולות לסייע בהסרת מידע לא מדויק אחר מהדוח שלך, כגון פניות, איחור בתשלומים, חיובים, עיקולים, החזרות, פסקי דין, שעבודים ופשיטות רגל.

אם לא ניתן לתקן את השגיאה

פנה לסוכנות הפניה לאשראי והתחל בתהליך המחלוקת. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא לפנות לשירות תיקון אשראי מקצועי. חברות תיקון אשראי לגיטימיות יצורפו עותק של תיק האשראי הצרכני עם הזכות לעשות זאת.

העברת ה- FCRA (חוק דיווחי אשראי הוגן) העניקה לצרכנים את הזכות לדרוש מגישות דיווח הצרכנים גישה לקבצי הנתונים שלהם בשנות השבעים

זה כולל את הזכויות מתיק האשראי הצרכני, המתאר את ההיקף המשפטי של זכויותיך מול חברת תיקוני האשראי ונותן לך הסכם חתום. תיקוני אשראי יכולים לגבות מכם את השירותים שהם מספקים, אך הם בדרך כלל גובים את העמלה הראשונה מראש.

בכל הנוגע לתיקון הלוואות

ניתן לבחור בנותני שירותים רבים, אשר כולם מציעים לשפר את דירוג האשראי שלך. חלק מארגוני סליקת אשראי פועלים כחברות CROA, אך לא מבטיחים תוצאות. עליך לפנות לייעוץ מיועץ אשראי ללא כוונת רווח, כגון הקרן הלאומית לייעוץ אשראי.

שיפור דירוג אשראי גרוע או תיקון שגיאה בדיווח אשראי יכולים להיות זמן רב

בעוד שחברות תיקון אשראי יכולות להקל עליכם, עליכם לדעת מהן הזכויות החוקיות שלכם ובאילו שירותים עליכם להשתמש. מומחים משפטיים של חברות אלה מנהלים משא ומתן עם נושים יום יום ויום ומנסים לתקן שגיאות.

מומחים משפטיים בחברות לתיקוני אשראי אינם מוסחים על ידי הקריירה שלהם, ילדיהם, חיות המחמד שלהם או הכיורים שלהם מלאים בכלי אוכל, כמונו. הסחות דעת קטנות מונעות מאיתנו לעקוב אחר הנושים כדי לוודא שהם תיקנו את הטעות.

זה קורה אם אתה שוכח לשלם חשבונית וחשבונך נשלח לסוכנות גביית חובות

כאשר תשלום מתבצע בכרטיס אשראי, הסליקה חייבת להיות דרך להעביר כסף מחשבון הבנק של הלקוח המשלם לחשבון הבנק של הסוחר. אין דרך ישירה לעשות זאת, אך במקרים כאלה, ספק שירותי סליקה עשוי להצטרך להעביר את התשלום למוסד פיננסי נוסף על מנת להשלים את התשלום.

חוב אישי המכוסה כולל כרטיסי אשראי אישיים

הלוואות לרכב, חשבונות ביתיים ותשלומי משכנתא. מרבית העלויות הכרוכות בתשלומי כרטיסי אשראי משולמות על ידי חברת כרטיסי האשראי עצמה. מסלקת האשראי של אמריקה אינה מאיימת עליך או מטרידה אותך, מתקשרת אליך או מעליבה אותך, ומפרסמת רשימת חייבים.

סליקת מסופי כרטיסי אשראי כרטיס אשראי

הוא מכשיר פיזי עליו ניתן למשוך כרטיס אשראי, להכניס ולקרוא ולשלם את פרטי כרטיס האשראי. סוגי תשלומים מקוונים ומסופים אינם משתמשים בפרטי כרטיסי האשראי שהוזנו בפיד הרוכש אלא אם כן הרוכש מסכים לחיוב חוזר בכרטיסו (למשל, לחידוש המנוי).

כאחת מחברות עיבוד התשלומים הגדולות ביותר בעולם

אין זה מפתיע שלפייפל יש פלטפורמת תשלומים מקוונת משלה. הוא תומך ביותר מ -300 סוגי תשלומים בינלאומיים, כך שלקוחותיך יוכלו לבצע תשלומים מקוונים במטבע המקומי שלהם, המהווה שיקול חשוב עבור חברות סחר אלקטרוני עולמיות.

באתר החברה הניתן לחיפוש תוכלו למצוא מאמרים חינוכיים על עיבוד כרטיסי אשראי ומידע מפורט אודות השירותים שמציעה FIS

אתה יכול גם לבקר במרכז המנויים כדי להירשם לניוזלטרים עם עדכוני מוצרים, מידע לקידום מכירות ואירועים שמתארחים או משתתפים.

ציון של 700 עד 740

בהתאם לשיטת ההערכה בה משתמשים, נחשב לאשראי טוב ומספיק בכדי לזכות אותך בכרטיס אשראי טוב או בשיעור משכנתא נמוך. אתה יכול לנסות אפליקציות ניטור ניקוד אשראי בחינם כמו אשראי קרמה ואשראי סומסום כדי להבין היכן אתה נמצא על פני כדור הארץ.

אם יש לך הלוואות סטודנטים מזמן

יתרות כרטיסי אשראי גדולות, חשבונות גביית חובות או עיקולים, ייתכן שיהיה לך הלוואות ממוצעות או גרועות יותר. יתכן שתוכלו לקחת הלוואת רכב או משכנתא, אך תשלמו ריבית גבוהה יותר מכיוון שדירוג האשראי שלכם נמוך יותר. עמדו בפיתוי לפתוח כרטיס אשראי חדש רק בגלל שחנות מציעה לכם הנחה על הרכישה.

זו הסיבה שבחרנו את המעבדים הישירים הטובים ביותר לעסקים קטנים

אם אתם מחפשים מעבד עם מחירים כוללים נמוכים יותר, בדקו את מבחר מעבדי כרטיסי האשראי הטובים ביותר לעסקים קטנים. בקר בדף הבחירות הטובות ביותר שלנו כדי לראות את ההמלצות שלנו לחברות לעיבוד כרטיסי אשראי.

אהבתם? שתפו!
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on telegram
Telegram
מאמרים דומים:
מה זה מזרן ויסקו?

מזרון ויסקו הוא סוג חדש של מזרן המספק את הטוב משני העולמות: נוחות ותמיכה. שכבת הויסקו עשויה מקצף זיכרון כך שהיא מספקת את הנוחות ואת